8 Şubat 2012 Çarşamba

Cicek Desenleri

İlkbahar-yaz koleksiyonlarının yavaş yavaş görücüye çıkmasıyla beraber yeni sezon trendlerde belli olmaya başladı. Bu sezonki koleksiyonların ortak özellikleri çiçek desenleri. Tropikal desenlerden papatyalara  kadar her türlü çiçekleri bu sene mağazalarda , sokaklarda bolca göreceğiz gibi.






Stella McCartney’nin yeni sezon koleksiyonlarında tropikal ve minik çiçekler bolca kullanılmış. Tropikal   desenlere biraz  mesafeli olduğum için çok ilgimi çekmiyor fakat ince askılı mavi tulumu çok beğendim.




                                                          Diane von Furstenberg

                                                                 Balenciga

                                                                Erdem

                                                                             
                                                                            Zara 

Zara’nın yeni sezonunda çiçek desenli parçaların hepsi bir arada kullanılmış. Günlük hayatta böyle iddialı bir kombin yapacaksanız eğer çok dikkatli olmalısınız. 

Çiçek desenli kıyafetler çok renkli ve göz alan parçalar olduğu için ben bunları daha pastel veya tek renk kıyafetlerle giyinmeyi tercih ediyorum.Sizler için beğendiğim çiçek desenli kıyafetlerin bulunduğu bir kaç kombin hazırladım umarım beğenirsiniz. 



ERDEM markasının bu çiçek desenli pantolonunu çok beğendim.Topuklu ayakkabıyla çok şık babetle ise çok tatlı oluyor.Ayrıca bu kombindeki Symythson marka kırmızı çantaya bayıldım.

Bu kombindeki Topshop çiçek desenli t-shirt çok hoşuma gitti renkleri çok güzel birçok şeyle kombinelenebilir. Hatta bulursam almayı düşünüyorum :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder